Artikler

Udskriv

Generalforsamling 2019

.

Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling i Farum Svømmeklub
onsdag den 30. oktober 2019 kl. 18.30 i FSU-lokalet i Farum Svømmehal.

Dagsorden ifølge vedtægterne:

1) Valg af dirigent og referent, som også fungerer som stemmetællere
2) Bestyrelsens beretning for det forløbne år
3) Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse
4) Behandling af indkomne forslag
5) Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år, herunder fastsættelse af medlemskontingent, til godkendelse
6) Valg af 7 medlemmer til bestyrelsen på følgende måde:
A: I ulige år vælges: Formand, 2 bestyrelsesmedlemmer, 2 bestyrelsessuppleanter samt en revisor.
B: I lige år vælges: Kasserer, 3 bestyrelsesmedlemmer, 2 bestyrelsessuppleanter samt en revisor.
7) Eventuelt
Opdateres løbende med forberedende materiale
Udskriv

Udskiftning i bestyrelsen

.

Jan Nielsen er udtrådt af bestyrelsen og erstattet af 1. suppleant Michael Reber.

Vi takker Jan for hans frivillige arbejde og energi med især planlægning og afvikling af Farum Cup og en tak for hans tid i bestyrelsen.

Bestyrelsen
Farum Svømmeklub

Udskriv

Generalforsamling 2018

.

Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling i Farum Svømmeklub
onsdag den 31. oktober 2018 kl. 18.30 i FSU-lokalet i Farum Svømmehal.

Dagsorden ifølge vedtægterne:

1) Valg af dirigent og referent, som også fungerer som stemmetællere
2) Bestyrelsens beretning for det forløbne år
3) Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse
4) Behandling af indkomne forslag
5) Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år, herunder fastsættelse af medlemskontingent, til godkendelse
6) Valg af 7 medlemmer til bestyrelsen på følgende måde:
A: I ulige år vælges: Formand, 2 bestyrelsesmedlemmer, 2 bestyrelsessuppleanter samt en revisor.
B: I lige år vælges: Kasserer, 3 bestyrelsesmedlemmer, 2 bestyrelsessuppleanter samt en revisor.
7) Eventuelt
Opdateret med indkomne forslag, bestyrelsesvalg og forberedende dokumenter
Udskriv

Udskiftning i bestyrelsen

.

Lotte Dige er udtrådt af bestyrelsen og erstattet af 1. suppleant Jan Nielsen.

Lotte har valgt at udtræde af bestyrelsen og sponsorudvalget, efter at hendes datter har valgt ikke længere at svømme på konkurrenceniveau.

Vi takker Lotte for hendes frivillige arbejde og energi i sponsorudvalget og en tak for hendes tid i bestyrelsen.

Bestyrelsen
Farum Svømmeklub

Udskriv

Kandidater til bestyrelsen

.

På tirsdag den 5. december er der indkaldt til ekstraordinær generalforsamling kl. 19.30
Læs indkaldelsen her

Ad dagsordenens punkt 1 foreslår bestyrelsen, at følgende vælges som dirigent og referent:
Dirigent: Michael Krüger
Referent: Jette Aagaard

Ad dagsordenens punkt 2 skal bestyrelsen oplyse, at følgende har meddelt deres kandidatur til bestyrelsen.
Kasserer: Martin Wagner
Bestyrelsesmedlem: Ulrik Olsen

Bestyrelsessuppleanter, der vælges to af følgende tre kandidater:
Camilla Sulsbrück, Tina Henriksen og Jan Nielsen

Udskriv

Ekstraordinær generalforsamling

.

Der indkaldes herved til ekstraordinær generalforsamling i Farum Svømmeklub

Tirsdag den 5. december 2017 kl. 19.30 i FSU-lokalet i Farum Svømmehal

Dagsorden for generalforsamlingen er:

  1. Valg af dirigent og referent, som også fungerer som stemmetællere
  2. Valg af kasserer, 1 bestyrelsesmedlem og 2 bestyrelsessuppleanter
    - Kassereren vælges for en 1-årig periode
    - Bestyrelsesmedlem vælges for en 2-årig periode
    - To bestyrelsessuppleanter vælges for en 1-årig periode

Ad punkt 2:
Kasserer Morten Jørgensen, Johnny Degnbol, Jesper Aarosiin Hansen og 2. suppleant Ilsabe Børsting har meddelt bestyrelsen at de ønsker at fratræde. 1. bestyrelsessuppleant Lotte Dige er trådt ind i bestyrelsen for en 1-årig periode i stedet for Johnny Degnbol.

Bestyrelsen består for nærværende af følgende:
Finn Hansen, formand
Michael Hansen, næstformand
Jákup Jacobsen, bestyrelsesmedlem
Lars Møller, bestyrelsesmedlem
Lotte Dige, bestyrelsesmedlem

Jf. § 12 i klubbens vedtægter skal bestyrelsen bestå af en formand, en næstformand, en kasserer, en sekretær og yderligere 3 medlemmer, i alt 7 medlemmer. Bestyrelsen mangler dermed ifølge vedtægterne en kasserer og et bestyrelsesmedlem. Endvidere mangler der to bestyrelsessuppleanter, som bestyrelsen foreslår vælges i samme ombæring.

Forslag til bestyrelsesmedlemmer og bestyrelsessuppleanter skal indsendes skriftligt til bestyrelsen (Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.), og være bestyrelsen i hænde senest den 28. november 2017, som er 7 dage før afholdelse af den ekstraordinære generalforsamling, jf. § 8 i klubbens vedtægter.

Se de indstillede kandidater her

Udskriv

Ny bestyrelse efter generalforsamlingen

.

Efter den ordinære generalforsamlingen den 31. oktober 2017, har den nye bestyrelse i Farum Svømmeklub konstitueret sig på følgende måde:

Formand: Finn Hansen
Kasserer: Morten Jørgensen
Næstformand: Michael Hansen
Bestyrelsesmedlem: Johnny Degnbol
Bestyrelsesmedlem: Jákup Jacobsen
Bestyrelsesmedlem: Jesper Aarosiin Hansen
Bestyrelsesmedlem: Lars Møller

Referat fra generalforsamlingen vil være at finde på hjemmesiden i uge 45, vi skal lige have dirigenten til at skrive under på at alt er gået rigtig for sig.

Udskriv

Generalforsamling nr. 2 2017

.

Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling i Farum Svømmeklub tirsdag den 31. oktober 2017 kl. 19.30 i FSU-lokalet i Farum Svømmehal på Hotel FC Nordsjælland, Farum Park 2, 3520 Farum. Dagsorden ifølge vedtægterne:

1) Valg af dirigent og referent, som også fungerer som stemmetællere
2) Bestyrelsens beretning for det forløbne år
3) Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse
4) Behandling af indkomne forslag
5) Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år, herunder fastsættelse af medlemskontingent, til godkendelse
6) Valg af 7 medlemmer til bestyrelsen på følgende måde:
A: I lige år vælges: Formand, 2 bestyrelsesmedlemmer, 2 bestyrelsessuppleanter samt en revisor.
B: I ulige år vælges: Kasserer, 3 bestyrelsesmedlemmer, 2 bestyrelsessuppleanter samt en revisor.
7) Eventuelt
Udskriv

Farum Svømmeklub er fyldt 40 år!

.

40aarFarum Svømmeklub har drevet svømmeskole og konkurrencesvømning i Farum i nu 40 år. Utallige børn og voksne har gennem årene lært at svømme i klubben. Det er også blevet til mange flotte sportslige resultater med mange danske mesterskaber, danske rekorder og deltagelse ved de olympiske lege.

Farum Svømmeklub startede som en afdeling i Farum Idrætsklub i 1977. Dengang var det officielle navn Farum Idrætsklubs Svømmeafdeling, det blev dog hurtigt uofficielt til Farum Svømmeklub. I starten foregik svømmeundervisningen i den daværende svømmesal i Stavnsholthallen på Stavnsholtskolen. Det var dengang den eneste mulighed for at svømme indendørs i Farum Kommune. I begyndelsen fik man tildelt bassinet fire timer om mandagen – det var sådan det hele startede.