Ofte stillede spørgsmål

.

Vi har samlet et par typiske spørgsmål i forbindelse med tilmelding.

Du kan måske finde svar på flere spørgsmål ved at gennemlæse klubbens Købs- og Medlemsbetingelser.



Hvornår åbner tilmelding til ny sæson?

Tilmelding til ny sæson åbner 15. juni.

Det nye sæsonprogram og kontingenter vil fremgå af hjemmesiden 14 dage før tilmeldingen åbner.

 

Medlemmer i aktuel sæson kan tilmelde 10 dage før nye medlemmer.

Er du ikke medlem kan du tilmelde dig i aktuel sæson før den lukker og opnå samme fordel som medlem.



Hvordan tilmelder jeg et hold i den nye sæson?

Nye medlemmer skal oprette en profil for den person der skal tilmeldes

 

  1. Gå til Holdtilmelding

  2. Find et passende hold

  3. Log ind med din profil
    Har du allerede en profil, skal du ikke oprette en ny

 

Er du medlem i den aktuelle sæson, modtager du en mail om tilmelding til ny sæson. Nuværende medlemmer kan tilmelde ny sæson 10 dage før nye medlemmer.



Jeg har ikke modtaget email fra Farum Svømmeklub?

  1. Start med at se dit spamfilter. Det sker sommetider at emails sendt fra os ender i spamfilter.
    Du kan tilføje følgende afsendere til din godkendte liste i dit mailprogram: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. 

  2. Måske skal kontaktoplysningerne for din profil opdateres. Det er dig som medlem der skal sikre at kontaktoplysninger er opdateret, herunder adresse, telefonnr og emailadresse.
    Gå til Holdtilmelding
    Log ind med din profil og opdater eller tilføj emailadresser til din profil under “Min profil”

 

Du kan se tidligere modtaget emails (servicemeddelelser og information) sendt til din profil - Log ind med din profil og find dem under “Mine tilmeldinger”



Jeg har glemt mine login oplysninger, hvad gør jeg?

Har du glemt brugernavn og adgangkode kan du få tilsendt login oplysninger her

https://fsk.klub-modul.dk/cms/GlemtLogin.aspx

Indtast den email adresse du har registreret på din profil



Kan jeg tilmelde et nyt familiemedlem samtidig med tilmeldingen for nuværende medlemmer?

Skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og vi kan finde en løsning, så alle familiemedlemmer kan tilmeldes samtidig.

Du skal oprette en profil for hver familiemedlem der skal tilmeldes et svømmehold.



Kan jeg nøjes med at oprette en profil til mine børn og familie?

Nej, alle der skal tilmeldes et svømmehold skal have sin egen profil.

Du kan knytte profiler sammen, så du kan nøjes med at logge ind med den ene af profilerne og skifte mellem de knyttede profiler.

 

I forbindelse med oprettelse af profil, kan du tilføje familiemedlemmer.

Skal du senere tilføje endnu et familiemedlem, kan du logge ind med en af dine nuværende profiler og under “Min profil” tilføje familiemedlem.

Skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. hvis vi skal knytte dine profiler sammen.



Hvad gør jeg, hvis jeg under min tilmelding får advarslen ”Din alder passer ikke”?

Vær opmærksom på hvilken profil du tilmelder, hvis du har flere profiler knyttet sammen.

 

  1. Kontroller om det er den rette profil du er ved at tilmelde – skift profil, hvis ikke det er.

  2. Hvis du er helt sikker på at profilen skal tilmeldes dette hold, kan du fortsætte tilmeldingen ved at klikke på ordet ”her” der er skrevet med blåt. Det står i teksten under ”Opret profil”.
    Skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., hvis du er usikker på om det er det rette hold for dig

 

 

I købs- og medlemsbetingelserne kan du finde svar på spørgsmål om ...

  • Rabatter
  • Prøvetime
  • Venteliste
  • Udmeldelse
  • Aflysninger
  • m.m.